החתונה שלכם מתקרבת ואתם מרגישים מתוחים? רוצים לדעת איך להפיג את המתח לפני החתונה? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. אספנו עבורכם 5 טיפים מנצחים להורדת הלחץ לפני החתונה, מהמומחים של "קאי גן אירועים בשרון".

5 טיפים להפגת מתחים לפני החתונה

1. דו שיח פתוח
ראשית, שתפו את בן או בת הזוג בנושאים שאתם מוטרדים לגביהם. חששות לפני החתונה, או תחושת מתח, הם רגשות נפוצים מאוד בתקופה שלפני החתונה. מדובר בתופעה טבעית במיוחד, שלא אמורה להטריד אתכם או את בן הזוג שלכם. ולכן, לא צריך להפוך את תחושת המתח ל-issue. ורצוי תמיד לשמור על דו שיח פתוח ועל תקשורת כנה.

2. יוגה
החתונה מתקרבת, והמתח מתחיל להתגבר? ובכן, אם אתם עדיין לא עושים יוגה – אולי זה בדיוק הזמן שלכם להתחיל. היוגה היא אימון מרגיע במיוחד, שמטרתו לשאוף להגיע לאיזון הגוף והנפש ולמודעות והכרה עצמית, תוך כדי תרגול תנועות, תנוחות ונשימות היוגה. ותאמינו או לא, מדובר בדרך מעולה כדי להירגע, להשקיט את החששות ולהפיג את המתחים. כך שאם אתם מרגישים מתח לקראת החתונה – בהחלט כדאי לכם להירשם לחוג או לסדנת יוגה בקרבת מגוריכם.

3. תכנון מוקדם – מספיק זמן מראש
אחת מהסיבות העיקריות למתח לקראת החתונה – היא התכנון הרב שיש לערוך עבור האירוע. צריך לבחור אולם אירועים, חליפה, שמלה, די ג'יי, עיצוב של המקום, ספק מגנטים, צלם ועוד. מדובר בהמון דברים שצריך לבחור ולסגור, כדי שהאירוע יהיה מתוכנן ומושלם כפי שאתם מצפים. ולכן, כדאי תמיד להשאיר לכם מספיק זמן מראש עבור תכנון האירוע. לרוב, הזמן המומלץ לתכנון החתונה הוא כמה חודשים עד שנה. ובכל מקרה, נסו להימנע מלנסות לערוך חתונה מושקעת להרבה משתתפים בתקופת זמן קצרה ביותר, כמו חודש ימים.

4. לעשות מה שאוהבים
דרך מעולה להפיג את המתח לפני החתונה – היא פשוט לעשות מה שאתם אוהבים. גם ביחד עם בן או בת הזוג, וגם לחוד. אוהבת להתאמן בחוג פילאטיס והוא אוהב לשחק פינג פונג? קבעו לכם יום בשבוע בו אתם עושים אימון או תחביב שאתם אוהבים – גם אם זה בנפרד. מצד שני, אולי אתם אוהבים לראות יחד טלוויזיה או לשחק במונופול? אם כך, תדאגו להשאיר לכם מספיק זמן במהלך היום כדי לעשות ביחד את הדברים שגורמים הנאה לשניכם.

5. להקיף את עצמנו באנשים שאוהבים אותנו
בתקופות לחוצות, כמו לפני החתונה, כדאי להקיף את עצמנו באנשים שאוהבים אותנו. קחו את בחירת ליבכם/ן לצימר, ותהנו מכל רגע בנוכחותם. תבלו יותר זמן עם בני המשפחה, עם החברים הקרובים, ועם שאר האנשים שיקרים לכם. זה יעזור לכם לצבור כוחות, ולהפיג את המתחים לפני החתונה.