מתקרבת לגיל 50? מזל טוב! את עומדת להגיע לגיל הכי מרגש שיש, בגיל 50 נשים רבות חשות פתאום בשינוי עצום בחייהן, הילדים כבר גדולים ולא תלויים בך כמקודם, שינויים מתרחשים גם בזוגיות ובכלל, במערכות היחסים בחיים שלך, בתחומי העיסוק וכן …גם בגופך. 

למרות השינויים המנטליים ומשב האנרגיה שקיבלת לפתע, גופך כאילו עושה דווקא ועובד יחד עם הזמן והשינויים המתרחשים בו דורשים ממך להתחיל ולדאוג לעצמך יותר מבעבר. מעבר לשמירה על מראה העור באמצעות טיפולים אסתטיים, כדאי לשמור על בריאות תקינה ותחושה כללית טובה וגם לדאוג למראה החיצוני, לעורך ועצמותייך כדי להמשיך ולהרגיש אישה יפה, אנרגטית ונחשקת. 

הפכי את החיים שלך למהנים יותר 

למען בריאותך, ונפשך, נמליץ לך על ביקור קבוע בספא אחת לחודש או יותר בהתאם ללוז שלך, עם חברה, בן זוג או אפילו קבוצת חברות, עיסוי משחרר ומפנק שיזרים את הדם, סאונה וג׳קוזי יעשו לך טוב ויתנו לך אתנחתא משחררת ומרגיעה שתמלא אותך בכוחות מחודשים. מעבר לכיף שבספא גופך יודה לך – בסאונה ההזעה משחררת רעלים מגופך, העיסוי יזרים את הדם בגופך ויתרום להתחדשות התאים וריפוי השרירים, מראה העור כמובן ישתפר כתוצאה מכך, בנוסף- הרוגע הנפשי שתזכי לו יחולל קסמים בתחושתך הכללית וביום יום. 

השקיעי בעצמך 

ג׳ינס יקר, תיק חדש או שרשרת יהלומים לא יעזרו לך להרגיש יותר טוב אם כשאת מביטה בראי את לא מרוצה. אם מפריע לך משהו, למשל שקעי העיניים ההולכים ומתכהים עקב הידקקות העור או הקמטים והקמטוטים שמתחילים להופיע יותר ויותר, טפלי וכמה שיותר מוקדם- טיפול אסתטי מדויק ונכון לך יתן לך את התוצאה המתבקשת למראה עור אחיד, חלק ומוצק יותר וכך תוכלי להנות ממראך ומתחושה כללית מספקת יותר.

סטיילינג לעידן החדש

לעתים נשים בהגיען לגיל 45-50 והלאה, כבר לא ממש יודעות מה ללבוש, איך להראות נשים יפות ומושקעות ולהחמיא לגוף, השינויים בגוף מתרחשים גם במבנה העצמות ולעתים גם במשקל, עקב האטה בחילוף החומרים לעתים נשים עולות מספר קילוגרמים והבגדים שהתאימו בעבר כבר לא מחמיאים או יושבים טוב.

אז מה עושים? 

דבר ראשון, ניתן להתמיד באימוני כושר ולשמור על תזונה נכונה שתאפשר לך לשמור על גזרה ולהרגיש נפלא מכל החזיתות. במידה ואת מתקשה בכך ובכל מקרה בין אם את שומרת או לא אנו ממליצים על פגישה עם סטייליסטית שאת אוהבת את הסגנון שלה והיא תעזור ותתאים לך גזרות, בדים ולוקים שונים שיחמיאו ויעזרו לך להרגיש אישה יפה, מושכת וחיונית 

לסיכום- גיל 50 הוא צומת דרכים עבור גברים ונשים, עם זאת תגלי כי הוא גיל די נפלא! העצמאות שמגיעה עם הזמן, יכולות ושינויים סביבך ואולי אף שינוי בקריירה יפתחו עבורך אופקים חדשים והתנסויות. כיום גיל 50 נחשב גיל צעיר יחסית וזאת מפני שתוחלת החיים הולכת ועולה, האפשרויות סביבך מאפשרות לך לשמור על מראה צעיר ובריאות איתנה. אנו מאחלים לך גיל 50 נפלא בדיוק כמוך!